Verkeersveilige school

Onze school is in het bezit van het Verkeersveiligheidslabel. Het Gronings Verkeersveiligheidslabel is een kwaliteitskeurmerk dat wordt toegekend aan scholen die zich sterk maken voor verkeersveiligheid in en om de school. Scholen die het label eenmaal in bezit hebben, krijgen elke drie jaar een bezoek van Verkeerswijzer Groningen. Bij dat bezoek wordt beoordeeld of de school nog steeds voldoet aan de eisen van het keurmerk. Maandag 05-11 zijn wij opnieuw beoordeeld en wij hebben de maximale score behaald!Dat betekent dat onze school optimaal aandacht besteed aan verkeersonderwijs, verkeersactiviteiten en bezig is met een verkeersveilige omgeving voor de leerlingen. Uw kind gaat dus naar een verkeersveilige school!