Geplande activiteiten voor de komende periode:

Lindenkrabbels 28 maart

OPA-loop (oud papier) 5 april 2024

We komen weer met de vrachtauto's door de straten van Musselkanaal en halen het oud papier op. Zet u het op tijd langs de straat? Informeert u buren en kennissen?

Klankbordgroep 23 april (8.45 – 9.45 uur)

Van 8.45 tot 9.45 zijn alle ouders van harte welkom om met elkaar van gedachten te wisselen over lopende zaken binnen de school. Onder het genot van een kopje koffie of thee spreken we met elkaar over wat ons bezighoudt. U bent van harte welkom!

Lindenkrabbels 25 april

OPA-loop (oud papier) 3 mei 2024

Lindenkrabbels 30 mei

OPA-loop (oud papier) 7 juni 2024