Aanmelding nieuwe leerling

Als u uw kind wilt aanmelden op onze school hanteren wij hierbij de volgende afspraken:

-Uw kind is 2 jaar en u wilt kenbaar maken dat u uw kind hier wilt inschrijven: gebruik dan het formulier “vooraanmelding nieuwe leerlingen”.

-Uw kind wordt bijna 4 jaar. Gebruik dan het formulier “aanmelding nieuwe leerlingen”.

N.b. Deze formulieren dienen voor het verzamelen van de eerste gegevens en als leidraad bij het oriƫntatiegesprek. Na akkoord van de directie voor inschrijving ontvangt u het formulier waarmee u uw kind formeel kunt inschrijven.

Uiteraard kunt u ook altijd telefonisch contact opnemen met de school om een afspraak te maken of informatie in te winnen. Mailt u dan naar directie.lindenborgh@sgperspectief.nl of belt u de directeur, Jack Lubberman op 0599 412516. Wij ontmoeten u graag!

Bijlagen